دل صاب مرده...

ای دل صاب مرده باز تورو خواب برده...

پاشو ازخوابو ببین...دنیاتو آب برده...

دارم ازاینهمه گریه آب میشم...رو سر دنیا دارم خراب میشم...

خیلی مایوسه دلم...یه کاری کن...

داره میپوسه دلم...یه کاری کن...

غمو غصه شده حق دل من...به همینا مستحق دل من...

میدونستی پیش تو گیره دلم...

آی...میدونستی بری میمیره دلم...

دارم از درد غریبی آب میشم...رو سرخودم دارم خراب میشم...

:'(

 



نظرات شما عزیزان:

شیدا
ساعت19:16---10 خرداد 1394
سلام


سارا یکتا
ساعت23:02---7 اسفند 1393
نگاهت همچون باران است و قلبم همچون کویر ......و می دانی که کویر بدون باران زنده است پس برو بمیر سلام عزیزم اون فقط یک جکه ناراحت نشیا. ببخشید هویجوری سربرهنه و پابرهنه اومدم وب قشنگت دعوتی به وبم ففط شیک و ادکلن زده بیا وبم وسواسیمااگه دلتم سوخت مرا همی لینک بنمو و بگو تو را همی لینک بنمویم
پاسخ: -________________- الهی العفو!


roshanak
ساعت0:14---30 بهمن 1393
سلام...
آب شدن؟فک کن!تو دستای من!...
پاسخ: زر مفت زدم اصن! D: پس میگیرم حرفمو عاغا! ;;)


مليكا
ساعت9:30---22 بهمن 1393
رو سر خودم دارم خراب میشم ..
: (
پاسخ: ای دل صاب مرده..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: دل نوشته های من ، ،

تاريخ : دو شنبه 13 بهمن 1393 | 18:10 | نویسنده : negin |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.